......~~~~~~~~~~~~~~~~~

Οι ’Ελληνες… δέχονται όλους τους αδικημένους ξένους και όλους τους εξωρισμένους από την πατρίδα των δι’ αιτίαν της Ελευθερίας». Ρήσεις του Ρήγα Βελεστινλή

Σελίδα για τον ανυπεράσπιστο σήμερα πολίτη από τις αυθαιρεσίες της εξουσίας.

Σελίδα για τον ανυπεράσπιστο σήμερα πολίτη από τις αυθαιρεσίες της εξουσίας.
Σελίδα για τον ανυπεράσπιστο πολίτη από τις αυθαιρεσίες της εξουσίας....Γιατί εκτός από υποχρεώσεις έχει και δικαιώματα

~~

~~
..............................................................................Ματιές στις ειδήσεις από τον κόσμο.....

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

Η σύνταξη της αδερφής μου ήταν 1450 ευρώ και κόψε-κόψε έφθασε στο πουρμπουάρ των 531 ευρουλακίων

....από το ένθετο "Ο κρυμμένος πλούτος των εθνών" του Gabriel Zucman της σημερινής "Εφημερίδας των Συντακτών", μαθαίνουμε ότι: "Οι ελληνικές καταθέσεις στην Ελβετία φτάνουν τα 60 δισ. ευρώ, δηλαδή περισσότερο από 30% του σημερινού ΑΕΠ..." [από τον πρόλογο του Φραγκίσκου Κουτεντάκη]. 
Κοντολογίς διασαλεύεται η λογική μας όταν εκτεταμένη φοροδιαφυγή μεγαλό-καρχαριών μένουν στο απυρόβλητο και κόβουν τις συντάξεις των 700 και 1000 ευρώ στους πολλά δοκιμαζόμενους συνταξιούχους ποδοπατώντας τους κάθε αξιοπρέπεια στο τέλος του βίου τους.... Επίλογος, Αντίσταση και Ανυπακοή....



Paxinou Eleni


Χθες πήγα στο ΑΤΜ να παραλάβω την σύνταξη της αδερφής μου. Βρήκα ένα γέρο κύριο να κλαίει με μαύρο δάκρυ και τον παρηγόρησα- προσπάθησα δηλαδή γιατί πώς να παρηγορήσεις έναν άνθρωπο που λείπουν γύρω στα εκατό και κάτι ευρώ από την σύνταξη που πλήρωνε τόσα χρόνια, για να μπορεί να ζήσει αξιοπρεπώς τα γεράματά του. 
Ο κύριος έφυγε προσπαθώντας να δεχθεί το "δώρο" της Πρώτο-δεύτερης Φοράς Αριστερά και πήγα εγώ. Γιατί τον άφησα να φύγει; Και τώρα εγώ σε ποιόν ώμο θα ακουμπούσα για να κλάψω; Από 720 (αυτό το ιλιγγιώδες ποσόν) η σύνταξη είναι αυτόν τον μήνα 531 ευρώ. Και επειδή δεν είχα ώμο για να κλάψω και γω είπα σχεδόν δυνατά σε όλο τον δρόμο μέχρι το σπίτι μου ( σαν κάποιους που συναντούμε να λένε και να λένε ασταμάτητα, ακατάληπτα για μας λόγια) τους στόλισα με όλα τα κοσμητικά επίθετα και βέβαια εβαλα και τον εαυτό μου στο στόχαστρο κατηγορώντας τον που πίστεψε απατεώνες, λες και δεν είχα πείρα ζωής. 
Λες και δεν είχα διαβάσει τον Ανιέλι, λες και δεν ήξερα ....Σημειωτέον ότι η σύνταξη της αδερφής μου ήταν 1450 ευρώ και κόψε-κόψε έφθασε στο πουρμπουάρ των 531 ευρουλακίων. Και επειδή θέλω πάντα να είμαι ακριβοδίκαιη-οχι δεν είναι έργο μόνο των Αριστερούληδων. Χρόνια τώρα κόβουν και κόβουν και κόβουν τις συντάξεις του κοσμάκη (τα δικά τους άθικτα λες και προσφέρουν κάποιο εθνοσωτήριο έργο). 
Και όπως λέει και ο σοφός λαός : Αυτά κι αυτά φέραν τούτα. Εν ολίγοις, πρέπει κάποτε να εξετάσουμε πώς και τι και να καθίσουμε στο σκαμνί όσους έκαναν την Ελλάδα όπως έγινε. Ολους! Δεν εξαιρώ κανέναν. 
Γιατί διαβάζω μερικές αναρτήσεις και μου προκαλούν τον έμετο. Είναι καλό να εχουμε παρωπίδες για να μας προστατεύουν, όχι για να μας τυφλώνουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου